Ciao

Nu var det flera dagar sen jag skrev blogg, men har helt enkelt inte hunnit med att skriva..

Jobbet har blivit mkt bättre=) personalen har visat mig andra sidor, trevliga sidor! de gillar jag=D
Jag har börjat få göra lite mer själv nu på jobbet och det känns kul att sakta få ta mer och mer ansvar.
Måste bara berätta att jag är livrädd för en tant som bor där och som jag har hjälpt och kommer säkert få hjälpa ett antal gånger till.
Hon skriker! gör man ett minsta fel skriker hon! Allt ska ske i hennes rutiner och jag som är ny har ju svårt att veta alla dessa rutiner och detta gör att hon inte alls gillar mig.
Att sätta på henne hennes stödstrumpa gör mig rädd redan nu, jag gjorde nämligen det i fredags och när jag försökte sätta på denna stödstrumpa så vråkade jag nudda till hennes storstå lite och detta ledde till att hon skrek och grät! Hon skrämde typ livet ur mig...
Vi får se hur det kommer gå när jag hjälper henne.. fortsättningen följer=P

Midsommar har varit förbi nu och det var en riktig mysig midsommar, synd att vädret var så dåligt bara..
Men Alex kom till mig i fredags och vi grillade lite också=) Sen cyklade vi till en brygga där några spelade munspel och lite annat, och där stod vi och såg på medans lite folk dansade Man kände verkligen att nu var man på landet!
Sen i lördags så tog vi det bara lungt, det hände inte så mkt men hade en mysig dag med min älskling=)

Idag så har vi varit nera vid bryggan jag och Alex<3 vi låg där vid bryggan och solade och myste! Det har varit ett härligt väder idag =) Sen åkte Alex hem vid halv 6=/ Saknar honom redan, men snart ses vi=) 
me♥you

image103 Hoppas eran helg varit lika underbar som min=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0