bråk, tjafs på arbetsplatsen! inte okey

Nä det är mkt bråk på arbetet mellan personalen:S det gillar jag inte.. Det är nog också smått utfrysning och det är lätt att se vilka som är det...
Jag vill verkligen byta så fort hela juli är över.. Jag vill jobba på äldreboende, det i tumba som jag fick men tackade nej till pågrund av att jag iså fall inte skulle få ljobb för än efter 19 juli..=( När jag kom in i det äldreboende var det som att nästan känna sig lite hemma. Det var ett ganska litet äldreboende och man kom in direkt till matsalen/vardagsrum och såg alla dem gamla som såg glada och söta ut=) Personalen log och såg riktigt vänliga ut och en tjej började jag prata med nästan direkt.  Där var jag inte den blyga tjejen..  första gången jag träffade personalen här på mitt jobb så vågade jag inte säga ett ord.. fråga mig inte varför, eller jag tror jag vet men kan inte beskriva det i ord. Jag vill verkligen jobba på det där äldreboendet!¨

Ajja slut med klagomål. Jag är lycklig endå!=D Riktigt lycklig! och kär, ♥jag saknar min underbaring!! som är på grönalund idag i regnet ; ) hihi



image104Har ont i magen.. kan det kanske bero på kaffet??=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0