Skor

Jag åkte hem igår från älsklingen! Men väl hemma bråkade  kicki och jag en massa och vem är det inte som ringer och frågar om jag vill tillbringa en kväll till med honom, jo min underbara Alex! jag ville mer än gärna komma till honom=)♥
Så glad över att tillringa kvällen med alex, skulle vilja göra det varje kväll men det går inte=/ Sen är det bra att sakna varandra me=)

Nu sitter jag här hos min underbaring, han är o jobbar så jag sitter och kollar runt lite på skor=)
Frågade nyss om jag fick stanna en kväll till, hihi hoppas han inte tröttnar på mig=P Men han vet ju att jag inte skulle bli sur om han hade sagt nej eller nått=)
Ialla fall så blir det att kolla på skor idag, funderar på skopunkten jag vet att dem inte har den bästa kvalite men jag är i kris just nu! Har inga skor och dem 2 jag har är helt sönder och äckliga.. så det får bli skopunkten! men dem har faktiskt riktigt fina skor me så..;)
Så jag ska nog tillbringa min dag i sthlm, kolla på skor och lite så=)
image105Me like;)


Måste bara säga: Tack kicki för att jag fick låna pengar av dig under sommaren! du räddade mig!=)

Nä nu ska jag fixa iordning mig inför en dag i stan=D
ciao







Kommentarer
Postat av: Nina

hoppas du får en bra dag! :)

2007-07-03 @ 11:14:26
URL: http://modesida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0