Nyttiga ja!

Nu, från och med nu är det jag som ska gå er i vikt och bli nyttig!
Inge godis eller sött på vardagarna och apsolut inga mackor, bara på morgonen.
och självklart ska jag röra på mig men det värsta är att jag alltid är så trött när jag kommer hem från jobbet..:S men ska försöka så mkt jag kan ialla fall!
Jag hoppas jag kommer klara det, eller jag ska klara det!

Har inte skrivit mkt blogg nu.. har helt enkelt inte hunnit..
Men överraskningen i fredags var ialla fall så här:

Tess och johanna kom och hämtade mig, dem satter på mig ögonbindel och hög musik i öronen. Jag värken såg eller hörde något.
Sen åkte vi bil till nått ställe och där tog dem av mig hörlurarna och så ställde dem en massa frågor till mig, en del var helt omöjliga att svara på och en del lätta men för varje fel svar så var det någon som sprutade vatten på mig! (alex har redan erkänt att det var han) haha=P sen efter det att jag blivit blöt så åkte vi tillbaka hem och där fick jag ta på mig torra kläder och sen åkte vi till älsklingen och åt tacos sen var det utgång!=D
en riktigt trevlig kväll! tack tess,syrran och alex. Ni är underbara!

Lördagen så var det att fira med släkt och vet ni vem som skickade ett sms till mig på kvällen!? Inte mindre än Emil Sigfridsson, ni vet han från fame factory! min barndoms idol! jag blev ritkigt glad!=D

Ska sova hos älsklingen i morrn och hela helgen♥

image116Nyttig är mitt nya jag!=D

 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Kul att du blev glad :)

2007-07-28 @ 21:58:51
URL: http://sharpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0