Min födelsedag!

Denna dag har varit riktigt mysig, ialla fall när jag kom hem=) jobbet var inge höjdare idag, har aldrig haft så här mkt att göra på jobbet förut. Fick verkligen stressa riktigt mycket, och det var svårt att hinna med allt. Men det som då gjorde mig smått irriterad var att det var några om bara satt!! ajja.. hoppas morgondagen lir lite lugnare..

Idag har vi grillat och ätit jordgubbstårta!=D en tradition .. aldrig någon annan tårta får det vara!
Kickis föräldrar kom hit och kickis kompis lotta!=D samt kickis systers ex. Riktigt trevligt!
presenter jag fått:
presentkort på lindex 300 kr av lotta
500 kr samt 2 söta blommor av kickis föräldrar
ett "present kort" på 500 kr på ikea till ett skrivbord samt en lunch där av kicki, jesper och matilda.
100 kr av patriks föräldrar
                                                   Jag blev riktigt glad!!=D
Lämnade tillbaka min vita klänning jag köpt på hm för 200 kr idag.. köpte istället 1 par vita shorts. Men är smått osäker på dessa me.. får se om jag lämnar tillbaka dem eller inte i morrn..
kan man ha ett par vita shorts på krogen?

Är riktigt nyfiken för i morrn! kan verkligen inte komma på vad det är dem hittat på! men snart får jag veta..=D 

image114
Ha en bra dag alla!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart att du kan ha vita shorts på krogen, helt rätt. Skippa tup topp, det är så lätt för killar att dra ner, dessutom så åker det ner om du dansar. Ha det bäst min älskling!! Vi måste höras snart. Jag vill veta ALLT. Puss älskar dig<3

2007-07-20 @ 22:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0