Kamera!

Jag har inte skrivit blogg på ett tag nu, men det har varit fullt upp med jobb sen har jag sovit mkt hos Alex, jag är ensam hemma nu i 6 dagar till och bara sovit ensam 1 gång här och jag måste rent ut säga att det var ganska läskigt=S Jag bor i ett stort hus på landet, och när det blir helt tyst här sent på kvällen kan jag höra alla dessa knarr ljud, gaah uh gillar inte det..=( Men alex är så underbar och låter mig sova mkt hos honom, =)♥
Men idag åkte jag hem ifrån alex för att sova här, jag måste ju lära mig!  Men åker bort i morrn igen.
Min helg ser ut ungeför så här:

Fredag: Först jobb, sen sova hos farmor, en lugn kväll med andra ord men det kommer nog kännas skönt att sova tidigt och sova ut sen=)
Lördag: Ska träffa tessan! ska sova där. Hon och jag ska passa hennes små bröder!=) om det är fint väder går vi nog och badar..=)
Söndag: Åker till älsklingen!=) myss♥

Nu ska jag packa klart inför helgen!, sen sätta på någon bra film och krypa ner i min säng och gosa med kajsa!

Påtal om ingenting föresten så fyller jag år om 1 vecka! och det som står högst upp på önske listan är en kamera!
Jag behöver inte ha en svindyr, bara en som funkar och som är ganska bra=) nått förslag på någon bra?

Ha en bra kväll! ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0