Jane smittar av sig..<3

Gick runt i stan igår och jag började då med skopunkten!=D
Det var grymt mkt rea men hittade ändå inte så mkt. Men efter lite letande så hittade jag dem skorna jag satte in bild på i förra blogg inlägget. Jag lovar jag bara älskade dem!! Grymt glad var jag och dem var även till ett billigt pris 150 kr. image106Sen när jag med ett mkt nöjt leende gick mot kassan för att handla mina fina skor så what!! Man är då tvungen att hämta den ena skon själv, för oftast brukar man ju få den andra skon i kassan men nu skulle båda paren finnas där jag hittade dem.. och tror ni inte då att jag inte hittar den ena skon!=( gick runt i hela affären och letade men hittade dok inte den andra skon i stolek 40.=( ajja jag lämnade ialla fall ut min mobil nr så att dem skulle ringa mig om dem hittade skon..
Men letade ialla fall lite till efter andra skor och då hittade jag ett annat par, som var helt okey=)99 kr kostade dem så dem var billiga ialla fall=)

Sen gick jag runt i stan och gick in på hm och där hittade jag en super fin skjorta, den var ljusblå med ljusblåa ränder, mkt fin tyckte Alex=P Ja jag själv gillade den också=D

Hihi Jag tror Jane har smittat av sig lite det där med kläder, hon älskar kläder och pratade mkt om kläder i skolan.. shit jag tror jag börjar bli som min jane=P
Som igår så sa alex:
- Jag pratade med min moster igår och frågade om vi kunde äta middag hos henne på tordag och det funkade för henne, går det bra för dig?

Min första tankte: shit va ska jag ha för kläder!!?

Haha hoppas älsklingen inte tycker att jag är jobbig bara=P Nu ska jag gå och fixa iordning mig lite för idag bär det av hemåt. Men i morgon kommer jag tillbaka till min Älskling igen!;) Så glad jag är!




Kommentarer
Postat av: Miss Mum

Tack för tipset, måste gå till Skopunkten o shoppa skor=) Tack för kommentaren och kram

2007-07-04 @ 23:25:50
URL: http://missmum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0