3 dagar till min födelsedag!=D

Japp snart är jag 18 år! shit, jag bröjar bli stor! jag är inte en liten flicka längre..

Helgen har var underbar som alla andra helger =) hade en mysig kväll hos farmor, fick även 500 kr av henne i 18 års present=) det bara kliade i fingrarna när jag insåg att: wiee jag kan shoppa!=D
köpte 2 par trosor dok på lördagen bara..
i lördags var också en ganska lungn dag, tess och jag badade på kanabadet tillsammans med hennes 2 små bröder, härligt! bjöd hennes brorsor på glass också! glass hör till en solig dag på stranden!=P

I söndag så åkte jag till mitt hjärta=)♥ vi shoppade! hehe. Trodde inte jag skulle få med alex ut i affärerna men han var inte svår att övertala, det var även han som kom med förslaget att shoppa;) de ni...!
Jag handlade dok inte mkt då heller,alex köpte 2 par skor,  jag köpte bara en bh(som visade sig vara ganska värdelös) ialla fall, vi åkte två vänder för shopping, först var vi i solna centrum sen i kista centrum=) på den andra vändan följde även Erik med.
Sen bestämde vi oss för att bada, hihi jag var först i ;) det var riktigt mysigt!

Idag har jag jobbat.. måste bara säga att jobbet blivit mkt bättre! nu får jag gå själv, och även ge medeciner=) det går bra faktiskt! och det är roligare nu än vad det var dem 2 första veckorna på jobbet..
svängde förbi hm efter jobbet och hittade en söt vit klänning=) var tvungen att ha nått fint på fredag då jag ska fira min födelsedag men utgång! sen har tess, alex oxh syrran hittat på något, och jag är grymt nyfiken! hihi, tess säger att jag aldrig skulle kunna gissa på vad det är.. hmm hon har helt rätt.. men det får jag veta på fredag!:D

Nä nu ska jag sluta skiva. I morrn åker jag till min älskling igen! tänkte svänga förbi skopunkten då=P
ha en bra kväll ciao!;)


image107


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0