18 år i morgon!=D

Nu är det bara en dag kvar tills man är 18 år, time flies...
I alla fall så kommer nog det inte bli så mkt firande tror jag... ska jobba också.
men på fredag! då blire skojj, ska på korgen och tillbringa kvällen med mina underbaringar! Alex,tess och syrran! känns underbart att fira med dess 3=D ni är bäst och jag vet inte vad jag skulle göra utan er<3

Idag är det jobb.. jobb.. det var segt att stiga upp i morse då man vaknar med sin älskling!♥ skulle helst bara velat ligga kvar och gosa.. men nopp! jobbet kallar..

Alex lärde mig för någon vecka sen skillanden mellan dyrt och mkt pengar.. mkt intressant!
Ta exempel en bil! jag hittar en bil som kostar 10.000 kr.
visst låter det dyrt ?..men om man tänker efter så kostar dem flesta bilar långt över det priset så kort sagt: bilen är inte dyr, det är bara mkt pengar!
Jag är nog värd en puss nu alex, titta va jag kan!=D

Nä nu ska jag fixa lunch tills i morrn på jobbet..
Ha en bra kväll!

image108

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0