18 år i dag!

Grattis till mig!! 18 år idag!

 Jag känner mig glad idag! men ska dok jobba och det känns inge kul, men sen så kommer mog lotta och fredrik och grillar och äter tårta med oss=)
Sen på fredag! oj jag är så nyfiken!! igårt fick jag order om att ha typ kläder som jag inte är sådär jätte rädd om,(jag skulle få byta om sen när vi ska på korgen) shit, jag är allt bra nyfiken vad dem kommer göra, kasta i mig i vattnet!?
haha, jag får vänta och se=P

Visst känns det underbart att fylla år men det är även såna här tillfällen då jag tänker på mamma väldigt mkt..
Man önskar ju att mamma kunde varit med! man önskar ju att man kunnat fira en sån här dag med henne..
Men hon finns i mina tankar, och i mitt hjärta ialla fall♥
Din Emma(skatan, som mamma oftast kallade mig) älskar dig mamma!

Nä nu får jag inte sitta här längre, saker att fixa! ha en bra dag alla!





Kommentarer
Postat av: sanna

Är du Ellinor Sharps Kusin?
I så fall.. grattis Emmma;) samt... hoppas att Emil ringde dig;)

2007-07-24 @ 14:41:43
URL: http://sanna88.blogg.se
Postat av: vicky

GRAAAATTIIIS:D
<3<33<3
tyvärr ringde jag inte jag var i frankrike men ringer snart!

2007-07-24 @ 18:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0