Vi är inte små längre.

Nopp, dags att ta saker på ett kanske mer vuxet sätt?  att diskutera och prata istället för att slänga på luren om du skulle ringa.
Jag tog steget och frågade och snart ska vi prata och jag hoppas verkligen det löser sig=)

Idag har jag träffat Jessica! det var så länge sen nu, men när skolan drar igång så kommer vi ses varje dag, det är det bästa med att gå iskolan!! att man får träffa sina underbara vänner!<3 Ni betyder massa, och jag älskar er=)

Saknar min babe massa!!♥

Vi är inte små längre, vi har vuxit upp från allt det där små barn gör.
Stämmer det  verkligen? det känns som det.




Kommentarer
Postat av: Anonym

ekonomin ligger fortfarande på studiebidragsnivå!
in och finn!

2007-08-21 @ 20:10:10
Postat av: Anonym

skriv mer<3

2007-08-23 @ 14:01:09
Postat av: Anonym

Vi är inte små längre, vi har vuxit upp från allt det där små barn gör.
Stämmer det
verkligen? det känns som det.
Nä det tror jag inte !!

2007-08-28 @ 14:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0