sista dagen på sommarlovet..

I morrn börjar skolan och jag är taggad! Och jag längtar grymt mkt efter mina underbara vänner !
Idag åkte jag hem ifrån Linda, kollade lite iaffärer men köpte dok ingenting.
Idag har varit en sådan dag då jag värken vill äta eller något. Jag mår toppen! mår bara illa och fryser lite, så gosar just nu in mig i en grå varm och skön tröja.
Borde kanske äta snart, det senaste jag åt var en macka och det var vid 7 i morse.. konstigt nog känner jag mig inte hungrig än.


Helgen har varit bra, har varit hos min underbara Alex!=) ♥
Ska även till honom i morrn med=)

Nu ska jag nog tvinga i mig lite mat ialla fall..

image126Ha en bra kväll alla!=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0