kär kär kär!

Jag bara skriker kär kär kär! För så kär är jag=)

Sitter här hemma hos alex, han pluggar iskolan och jag ska snart åka hemåt.
Sitter och funderar på om man ska permanenta håret, skulle va fint med lite lockigt men dok lite osäker, vad tycker ni?.

Jag har kommit på att jag nog föredar jobb än ledighet. Hade nog gärna kunnat jobba 1 eller 2 veckor till, fast inte på mitt jobb som jag hade, funderar på att byta jobb. Fast då kommer frågan ..! kommer man orka med att  komma till en ny arbetsplats, nya människor, nya namn och nya saker att göra och lära sig? Visst är det kul med nya människor men alltid lite knepigt att komma till en ny arbetsplats. Får fundera..

I morrn bär det nog av till Nykvarn där amir och linda ska fira sin födelsedag=) blir nog trevligt. Ska nog hämta mitt leg idag eller i morrn. Och sen längtar jag till den 27! Då kommer  lön= pengar = shopping!=D
Skulle behöva inskaffa mig nya skor, och jeans och KAMERA! jag vill verkligen skaffa en kamera nu, så funderar på att ta med mig alex och köpa en nästa vecka=)
Ha en bra dag=)

Kommentarer
Postat av: lennart

just det så kan jag få mina 150 kronor den 25 perfekt lennart

2007-08-16 @ 17:04:53
Postat av: Anonym

skriv mer_d

2007-08-19 @ 16:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0