hej hej!

Japp nu var det ett tag sen jag bloggade, men jag säger nog som nathalieagren.blogg.se att jag nog helt enkelt tröttnat lite eller inte alls orkat.

Har varit mycket hos min älskling nu=) helt underbar! saknar han så fort jag inte är hos honom. Igår grät jag för första gången framför Alex, det hade inte hänt något men jag fick en stark längtan efter mamma och när vi låg i sängen och pratade och tog det lungt så bara brast det helt enkelt! Jag saknar henne grymt mycket  = (
Alex är så fin, han gjorde det som jag precis ville att någon skulle göra vid det tillfället, dvs att han inte försökte trösta mig på engång, utan han lät mig gråta ut och sen pratade han om att hon alltid skulle finnas med mig också=) Efter ett kort tag så kunde jag skratta igen=) Det kan kännas skönt att gråta ibland, allt känns så mycket enklare efteråt. Jag kommer  nog alltid att gråta efter mamma, även fast jag är 40 år. Det gör ont och kommer göra det hela livet men endå är jag så förbaskat LYCKLIG!  ja det är jag verkligen, riktigt lycklig är jag!=)

Nu är jag hos tess, vi ska åka på nåt båt med kicki , patrik och barnen och äta massa räkor!=D hehe ska bli 
trevligt!=) 
I morrn ska jag åka till älsklingen igen!♥


image121
Ikväll är det emma och tess som gäller!=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0