Ett av det underbarste halvår i mitt liv!

Idag är det 6 månader som Alex och jag varit tillsammas.
Ett underbart halvår, och jag vill föralltid vara med min älskling!♥

Har föresten kommit på ett bra motto:

Kom alltid ihåg vad det är du har!

I morrn blir det korgen och fira tess! wiee ska bli kul=D
Köpte föresten ett linne igår, ett party linne eller vad man vill kalla det för, men jag tror jag kommer använda det i vardags me=) ett bekvämt och snyggt linne som inte visar mina former, de gillar jag! Hoppas på att jag hittar mer såna typer av linnen/klänning. Mina pengar försvinner fort nu förtiden, och det kliar ofta i fingrarna efter shopping.. Njaa vad kan man säga.. jag ser det inte som om det vore jätte negativt, men inte heller posetivt.
Ska gosa lite med min älskling nu som är djupt koncentrerad i mc boken..=P
Ha en bra kväll!
image125

Kommentarer
Postat av: ebba

Lyllo dig..

2007-08-24 @ 20:03:40
URL: http://www.omebba.blogg.se
Postat av: Malin

gulligt! grattis till er, eller vad man nu säger!

2007-08-26 @ 18:48:21
URL: http://detvackraste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0