valborg idag!

jaa idag är det valborg jag jag ska tillbringa denna dagen med min älskade tess och hennes familj, jag pallar inte att dricka... valborg är så överskattat(syrrans ord) fast jag håller helt med!
Jag känner inget behov av att dricka mig full på valborg... så jag och tess och hennes fam ska äta god mat dricka kanske lite och bara ha mys =D

Tess ska träffa en viss person idag så jag ska kanske träffa syrran min en stund=D mkt trevligt

image54en liten bild på syster och jag=D

igår tog tess och jag det bara lungt, vi ville ut och sola men det sket sig eftersom solen försvann precis då vi hade gått ut.. vi speladeTP istället=P alltid kul..;)
bjuder på lite bilder från i går--->

image56 flumm imassor;)

image57vad skulle jag göra utan dig sötnos!

image59  jag fick ganska svåra frågor på spelat TP=P

image60tess vann såklart
image61och jag kunde inte förstå varför!?
image62jag älskar dej gumman!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0