va med tjejerna idag=)

Idag efter skolan ska hela klassen på teater som slutar vid 21.00..
Jag känner att man egentligen borde vara hemma och plugga men teatern är obligatorisk så jag måste med helt enkelt.
men ska sätta mig framför läxböckerna snart eftersom det är ca 2 h innan vi börjar=)
Efter teatern idag så ska jag,jane och isa sova hos Jessica, Det ska ialla fall blir kul=)

Hmm det är valborg på måndag.. får se vad som händer men har ingen lust att dricka ialla fall, på nått sätt har jag tröttnat lite på det. Det där med att dricka sig full.. Jag kan dricka men inte så att jag blir sådär full som jag brukar bli, jag har tröttnat helt enkelt på det och jag vet att jag har riktigt kul utan att dricka i massor=P

Pratade med md äsklingen igår, jag saknar han super mkt, jag är grymt lycklig som träffade min fina Alex♥ '

Nu har Jane fått din drömprins jag är så glad för din skull gumman!! så underbart att se sina vänner så där glada,=)
och  isa har blivit tillsammans med Elias, jag är lika glad för din skull med! ni är så söta tillsammans=D

ska nog sätta mig och plugga snart, matte prov på tordag och jag måste verkligen klara det=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0