Underbar påsk:D

I lördags åkte jag ju till Stockholm, men den här gången var det riktigt jobbigt att ta sig dit, det började med att bussen som skulle gå 11,54 kom hem halv timme försent ( det är tur att man har tåla mod )
 men när den äntligen kom visade det sig att pendeln inte gick ända till T-centralen utan bara till stockhom södra. Så det var bara att promenera ner till Mariatorget ( dit jag inte hittar, så jag fick fråga mig fram ) och ta tunnelbanan ner till t-centralen. Men ialla fall så var påskmiddagen super mys:) farmor hade gjort en massa god mat och pappa hade gjort sig jätte fin och köpte champang och gott vin=)

Sen ringde min Alex som precis hade kommit hem=) wiie va glad jag var;D,vi bestämda att jag kunde sova hos honom den natten, jag nästan sprang ifrån farmor runt halv 7 tiden:) hihi
det var ialla fall helt underbar att träffa honom♥
på lördagen såg vi på bio med Alexs kompis och vid såg 300 hundra. En ganska bra film och ni som är ute efter att se killar med magrutor så rekomenderar jag dig den:P 
Den var dok lite äcklig ibland, men ni vet ju hur jag är haha, tur att man hade Alex brevid sig=) vi åkte sen hem till Alex och han pluggade lite och jag somnade:P

Idag gick vi upp vid 7 för Alex skulle vara i skolan klockan 8, saknar honom redan=)
Nu är jag hemma och funderar på att städa lite innan kicki kommer hem:)

Min påsk har ialla fall varit super bra:D
hur har din påsk varit?:P


image36Jag håller tummarna för denna flicka idag som ska ha ett viss besök;) <3<3<3
                                                


Kommentarer
Postat av: issaa

haha sötnosen där :D <3

2007-04-11 @ 16:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0