två dagar kvar..

igår var jag och jane och shoppade=)
det var riktigt trevligt, jag hittade ett par byxor, underkläder och ett par skor som jag har suktat efter ett tag nu=P
Sen åkte vi hem till mig och köpte lite godis och såg på film:P
efter filmen pratade vi massor, grät och läste massor av tidningar:P En riktig tjej kväll med andra ord haha

Idag så vaknade jag och jane vid 12.00 och då tyckte vi det var dags att gå upp, sen har vi latat oss.. och sen följde jag med jane till bussen=)
Nu sitter jag här och pratar med älsklingen som jag saknar i massor=)♥

Idag blir det nog plugg tror jag, jag har verkligen ingen lust med det men känner mig lite tvungen till det. Måste plugga medecinen som jag tycker är grymt svårt.
 
nu är det bara två dagar kvar tills vi flyttar, Jane vill hjälpa mig att fixa mitt rum så jag hoppas hon får hänga med på lördag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0