Trosa...

Jag har kommit på en sak.. jag kommer nog inte trivas på landet..
Trosa var landet för mig men detta är fan värre!
Jag fick den känslan igår och även idag.. Jag saknar Trosa! Jag vill inte leva i en miljö där det bara är lungt och tyst.. Där det inte händer saker..

Varför kunde inte kicki vilja bo i sthlm eller vad som helst,.. varför ville hon just bo på landet! men när jag går ut skolan.. då flyttar jag.
Saknar ialla fall Trosa och jag har bara varit ifrån trosa i 3 dagar:S Kickis kompis hade ialla fall en eu-moppe att sälja och den skulle bara kosta 2000 kr vilket jag tycket är rätt billigt..
Om man hade den så skulle jag kunna åka ner till mina vänner i trosa utan att passa en massa bussar, sen kan jag åka med moppen ner till Smällan(en busshålls plats , ca en mil ifrån huset) där bussarna går mkt oftare.. och det skulle vara super skönt!=)

Jag längtar ialla fall tills fredag, då jag får träffa min underbaraste! jag är lycklig lottad som fick träffa en sådan underbar person! Jag är alltid som lyckligast med honom=)♥


image41 Vem kunde tro att man kunde sakna detta ställe=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0