tråkig dag:/

Ja jag har verkligen haft tråkigt idag, hatar att vara sjuk då är jag faktiskt hellre i skolan:P
Men inge kul att gå dit om man inte mår bra.
Just nu sitter jag och dricker lite kaffe och funderar över vad man ska göra, funderar nog på att plugga lite för det behövs:(
Får passa på nu när jag ändå är hemma, måste skriva lite om satanismen också. och sen läsa min engelska bok som jag inte fattar något av. Kanske ska man packa lite också?

Sitter och plannerar mitt påsklov också, har ju lov på fredag så då funderar jag på att packa ihop det mesta och sen kanske tvätta eller nått. Sen på söndag åker jag nog till flen och stannar kvar tills tisdag och sen vill Jag ju träffa min Alex!<3 eftersom han åker bort nu på tordag. Sen måste jag packa ner och fixa mitt rum på fredag för på lördag morgon ska allt vara klart och då kommer flyttbilen och mitt rum ska stå tomt då. Sen blir det att flytta den helgen, och sen kommer jag aldrig sova i mitt rum längre. kommer nog kännas lite konstigt:/
Men det som känns mest jobbigt är att jag kanske inte kommer hinna träffa min alex så mkt under två veckor,eller jo det kanske jag kommer föresten, sånt brukar ju lösa sig=)♥
 men sen när jag flyttat så kommer vi komma närmre varandra och det känns super skönt=)

Ne nu ska jag nog sätta mig och plugga lite:P i morrn är det utvecklings samtal, håll tummarna på att det går bra=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0