träffat Nettan idag:D

kom nyss hem, har precis träffat Nettan=)
mkt trevligt, vi gick runt i det underbara vädret och satt oss och pratade i massor=)   vi måste fortsätta ses sen ändå fast jag flyttar!!=)<3
kommer sakna Trosa endå tror jag, ialla fall lite.. Men jag kommer ialla fall inte flytta så långt ifrån.. det är ju bara några mil=)

Idag är det rött läpstift som gäller, hihi jag trivs ganska bra med det, fast det får inte vara för rött...

Saknar min Alex i massor!!♥ , jag längtar mer till söndag än till i morgon, det kommer bara bli jobbigt i morrn.. hålla på att lyfta och bära massa grejor , jag kommer säket vara helt slut!=P hehe

I morrn ska man alltså bosätta sig på landet, konstigt det känns... Jag är nervös på nått sätt.. och idag är det ju sista dagen i mitt rum och det kommer jag också sakna ändå fast mitt nya är finare.. Det är en 6 åring sen som kommer ta över mitt rum (kicks killes systerbarn)
hehe ska bli kul sen och se hur "mitt" rum kommer se ut sen när dem flyttar in=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0