påsklov, underbart:D

idag är det tordag, och sista dagen i skolan, sen påsklov! gud jag längtar verkligen,
 det ska bli skönt att få sova ut och ta det lungt=). Skulle ju ha åkt till flen, men det blev inget av det eftersom jag för det första inte känner mig på topp är fortfarande förkyld och blivit hes.:( och sen känns det lite stressigt med det där med flytten, jag måste hinna packa och en massa saker pluss att jag faktiskt vill kunna träffa älsklingen=).

Igår var jag och jane i sthlm, vi åkte direkt efter skolan och där skulle jane träffa Rickard och jag följde med som sällskap till sthlm, eftersom jane inte hittar så bra i stockholm (fast det gör jag nog inte heller:P)
i alla fall så vad gör man inte för sina vänner, jag ställer sjävklart upp för dem:)<3

Medans jane träffade Rickard så åkte jag upp till syrran, pratade med alex och tjafsade med syster min=/ vi två är så olika.
Sen efter ett tag träffade jag min jane igen, och det var en glad jane jag träffade, är så glad för din skull gumman:)
vi käkade på macedonalds och åkte hem till mig. Jane hjälpte mig att rensa ut en massa kläder och vi pratade en massa, eller rättare sagt hon pratade jag kunde inte eftersom min röst nästan försvann på pendeln haha.
Nu har dok rösten blivit lite bättre men jag är fortfarande hes=/

Idag har jag även bestämt mig för att vara duktig hemma, dvs hjälpa till mer, för jag orkar inte vara ovän med kicki, jag vill att det ska vara bra hemma:)

saknar min Alex i massor<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0