nervös...:S

Jag har ont i magen och är riktigt nervös nu.. kan inte sova heller ändå fast jag känner att jag börjar bli trött..
det känns så konstigt att det här är sista natten i i trosa, i mitt rum...
Iof så blir jag glad åt att det blir lite närmre Alex, tess och alla andra i stockholm:)
Det som blir lite jobbigt nu är lite mer buss plannering. Bussarna där borta går inte lika ofta som i trosa.. på vardagar går dem kanske varannan timme eller nått..=) men jag överlever, och nu ska det pluggas verkligen=P
Som tex på tis och tordagar då vi börjar halv 12 så kommer jag vara i skolan halv 10 och då ska jag verkligen  plugga=)
 Jag har ju så länge undrat över vad jag har som mål i livet, och vad det är jag strävar efter( nu tänker jag utbildning/skola)

Mitt mål är högskolan, jag vill plugga vidare.. jag ska plugga vidare!!=)
Jag vet inte exakt vad jag vill plugga vidare till just nu.. men jag är säker på att jag kommer veta det inom dem här åren på gymnasiet=)

Kommer nog inte ha internet hemma på ca 2 veckor, hur ska jag klara mig:S
ajja ännu mer tid åt skolan=)
Ska nog sova nu ska upp klockan 8 i morgon...

saknar Alex..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0