mkt i skolan=(

Jag har insett att det är väldigt mycket i skolan nu=(  en massa prov och inlämningsuppgifter :S
Det känns som om jag inte riktigt är van vid detta, jag tycker ändå inte att vi har haft så mkt i skolan och så nu helt plöstsligt så är det en massa saker:S hur vill dem att man ska hinna och kunna plugga in så mkt!!???
ajja.. det blir att sitta kvar i skolan efter att vi slutat och plugga, eftersom jag inte har någon vidare koncentration hemma...  Jag ska klaran alla prov och inlämingsuppgifter inget prat om det!=P

Internet funkade igåpr fast typ en kvart...=( jag förstår inte men Patrik ska kolla upp det idag säger han... Hoppas det börjar funka igen=)

Föresten så har jag hittat ett ställe där det är lite bättre mottagning och det är på altan.
Det är inte super bra mottagning men det är bättre ialla fall...

Min helg har jag spenderat med min älskling och det har varit underbart som alltid♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0