Ledig i morrn=D

Det var riktigt myss i tisdags med tjejorna! fast vi kom hem till jessica rätt sent, typ tolv eller nått tror jag=P
vi såg på film som säkert var jätte bra, somnade dok..

Vi fick vara lediga igår, riktigt skönt så jag åkte till skolan och hämtade lite läxböcker och när jag kom hem så gick jag ut och sprang, helt underbart faktiskt! jag ska springa idag med, jag gillar verkligen att springa det är riktigt härligt faktiskt=D
sen satte jag mig ute på altan och pluggade till matte provet=) vi ska ha det idag pluggade även lite ekologi som vi har prov på nästa vecka...

Imorrn är vi lediga igen:D ska gå upp rätt tidigt tror jag och sätta mig och plugga massor, jag ska få bra betyg nu! eftersom jag ska komma in på högskolan=)

lite bilder från i tisdags--->

image51jane och jessica dricker milkshake i solen<3
image52isa och jag=)<3

Jessica frågade om jag var lycklig igår, mitt svar var:
- ja det är jag, jag är riktigt lycklig!=)


Kommentarer
Postat av: Jessica

gud va skönt och höra att du är lycklig vännen:)<3
äslakr dig massa

2007-04-27 @ 08:27:47
URL: http://fraggelgold

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0