jobbintervjun

Igår var jag på jobbintervju och det gick riktigt bra!:D
Jag fick en hel del jobb och jag satt där i ca: 1h 30 min och hon berättade för mig om allt som ingick i jobbet.
Det är hemtjänsten jag ska jobba på och det innebär att jag tex ska städa,handla mat och laga maten och kanske ducha osv.. En del brukare"som dem kallar dessa äldre personer för" behöver alla hjälp med olika saker.
Jag tyckte ialla fall att det lät rätt kul=)
Jag är mkt glad över lönen också, som är 95 kr i timmen och sen blir det ju mer på helger och det är super bra:D
Så nu har jag sommar jobb fixad;)
Det andra jobbet ringde igår och ville att jag skulle jobba, fast grejen är att jag inte kommer få jobb innan19 juli (då jag är 18 år) =) och då kommer jag ändå inte få några pengar i sommar, jag berättade att jag hade fått ett annat jobb där jag kunde få jobba mer och det kändes inte alls kul att säga det men dem sa att om jag ville jobba sen efter sommaren så var det bara att ringa, så tycker jag att hemtjänsten inte passar mig så kan jag alltid få jobb på äldreboende sen, och det känns bra=)

Pratade med min älskling igår, det är helt galet hur mkt jag saknar han! och det är jobbigt att det är dålig motagning där ute där vi bor så det går knappt att prata i min mobil nu:S ajja jag ska fixa det på nått sätt, kanske ska man byta till telia?? nått förslag?
jag får prata i hemtelefånen tills vidare, men jag ska allt hitta ett ställe nånstans runt huset där det är bättre motagning. JAG SÄGER DET, DET ÄR SÄMST ATT BO PÅ LANDET=P

En dag kvar ialla fall tills jag får träffa min Alex=) jag längtar verkligen!♥


image47 
Bjuder ialla fall på en härlig sommarbild ifrån skolavslutningen i 9an=)  Sommar, jag längtar!
                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0