Helgen

denna helg har varit helt underbar! Jag har umgåtts med älsklingen och i lördags så gick vi på skansen och myste, och såg på djuren:P sen åkte vi hem till Alex igen, åt och tog det lungt. På kvällen bakade vi bröd=)
Idag vaknade jag med ont i halsen och nu mår jag inte alls bra:/
Jesper fyller 9 år idag, grattias!
Uh känner mig väldigt trött på min familj just nu, barnen har noll respekt för mig, trött på kickis vissa konstiga regler och jag hatar att se hur bortskämda hennes barn blir! Dem blir mer och mer bortskämda och sen tyvcker kicki att jag är bortskämd!!:S whaat jag får aldrig nått av henne så jag är långt ifrån bortskämd det må´ste jag faktiskt erkänna. uh va jag vill tillbaka till min älskling nu!<3

Nu funderar jag på att sova eller nått, känner mig inte alls bra och har nog feber=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0