Flyttat!

Nu har vi flyttat .. Det känns fortfarande lite konstigt men jag kommer trivas, det är jag helt säker på=)
Lördag: vaknade 08.00 och vi börjadfe packa nästan direkt..
Hela dagen bestod av att lasta flyttbilen och lasta av vilket var skit jobbigt, eftersom det var så tungt. Kommer få värsta musklerna;) hihi.. or not..
Ialla fall så somnade jag gott den natten, var helt slut, och min nya säng är helt underbar:D

Söndag Jag gick upp även denna morgon klockan 08.00 eftersom jag skulle träffa Älsklingen(fast fråga mig inte varför jag gick upp så tidigt) kunde nog helt enkelt inte sova, jag var klar pigg när jag vaknade=)
Jag åt frukost och kicki satte mig i arbete nästan direkt, jag var helt slut igen=P
Men sedan gjorde jag mig iordning och åkte till Sthlm och Mötte Alex=) vi hade en helt underbar dag på stan, vi gick ner mot kungsträgården,åt glass och fortsatte promendera runt i Stockholm, det var riktigt mysigt!♥
Sedan Tog jag bussen hem och när jagt väl var hemma visade det sig att ingen av familjen var hemma och alla dörrar var låsta. Kul.. jag ringde Patrik och dem var nere i Trosa och skulle inte komme hem för en om 2 timmar:S
kul, men ajja det var bara att vänta. Sen när dem komm hem så hjälpte jag till att bära in det sista av sakerna...
Somnade sent..

Idag kom jag till skolan vid 7,05 och just nu sitter jag här med min jane<3 alltid lika trevligt.
Det visade sig att vi ska till stockholm idag och idag har jag på mig mina nya skor och glömde extra skor.. Kommer få värsta skavsåren:S

På fredag Ska jag till Alex, jag längtar=)



image40Inget internet på två veckor, hur ska jag klara mig:S det kommer nog bli en hel del pluggande om jag ska se det från den ljusa sidan=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0