Du är underbar susanna!

För kanske 2 timmar sen ringde kicki mig och sa att jag fick äta middag själv igen.. dem var nämligen vid huset och skulle käka pitzza.... jag skulle ta den där blodpuddingen som fanns i kylskåpet.. Jippi för det första : tråkigt att äta ensam sista kvällen hemma här och för det andra: BLODPUDDIG:S visst jag gillar det, men på en fredag:S medans dem sitter där borta och äter pitzza?

Vår granne susanne kom förbi med tea en stund efter det, och hon frågade efter kicki och dem och jag berättade vart dem var också.. hon frågade mig om jag istället ville ha kina mat och äta tillsammans med dem för hon tyckte inte det var riktigt snällt av kicki det hon gjort, du är underbar susanna! Tack så mkt=)

Nu ska jag nog packa klart det sista =)
Saknar min Alex i massor!! kan knappt vänta tills söndag♥=)


image39 huset är verkligen på landet...=P
Men det är närmre stockholm=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0