Goomorgon!=D

Trots att de är valborg och att jag just nu skulle kunnat varit påväg till uppsala men istället måste plugga så känns det rätt okey!=) Idag har ja plugg energi, jag är positiv, jag är nyduschad , jag kommer snart ha rena kläder - tvätt om 20 min, och jag kommer få mysa med min älskling idag! <3

Måste passa på o mysa me min bejb då ja åker till luleå på måndag och kommer hem fredag kväll sent!..
Försöker undvika plugg ångesten! jag tänker plugga mitt bästa denna helg och göra mitt bästa på tentan, mer än så kan jag trots allt inte göra och de är ingen ide att stressa upp sig.. trots att de är svårt:S

Hoppas att er valborg blir bättre än min :p Nu nervsystmemet, cellproteiner, vilmenbranpotential ect...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0