Hemma från Trosa!

ÅÅåh vad mysigt jag har haft det:D
Isa och jag har degat, pratat och bara haft en mysig lugn kväll med varandra. Åt god mat, åt massa onyttiga saker och såg film och idol:D
Saknade min älskling redan på bussen hem sen, men som tur är har vi blivit bättre på att ses med inte allt för långa mellanrum:D så jag tror inte det kommer ta allt för lång tid innan jag får träffa min Isa igen <3

Nu är jag hemma iaf, ska träffa bejbii ikväll, antingen hos mig eller hos honom..
Jag hoppas hos honom:P varför är det alltid mysigare att vara hos någon annan än hemma hos sig? tkr iaf jag! Beror nog på att det är rätt skönt att sova borta då och då, man ser liksom och är i ens lägenhet varje dag annars.

Är iaf rätt uttråkad nu fast jag kom hem för ca 10 min sen. Blir rastlös jäkligt svårt och har svårt att bara koppla av! Nått jag är smått dålig på faktiskt eller så tkr ja inte om att vara ensam.

Nä, dags o göra nått annat! eller bara se på en film. Lust o fråga älskling om han vill ut o äta middag ikväll, hade vart mysigt! men dock tror jag att han kommer banga på den iden så det är nog ingen ide att fråga.

Jag och isa har känt varandra i 3 år nu kom ja o tänka på! eller vi kände varandra sen tidigare då vi gick i samma klass i 9 an och halva 8 an. Men då umgicks vi inte alls, det var först i början på gymnasiet som vi fann varandra :D aaw <3 tittade iaf igenom gamla bilder, ååh va vi har förändrats:D Föresten Isa! Den röda koftan du har på första bilden använder jag relativt flitigt så du vet ;) hehe.

Kan detta varit i 1 an?




HAHAHA




I somras=) En regning dag:P <3

Nu ska jag ringa älskling och dricka kaffe :D Trevlig kväll!
puss*

Kommentarer
Postat av: jessica

NU HAR DU BLIVIT DÅLIG PÅ ATT UPPDATERA IGEN!!!!!!!!!

2009-10-22 @ 17:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0