En stressig dag!

Igår var dagen bad! jag hade fått nackspärr=( och kände mig på morgonen nästan febrig, Kändes som att jag hade ont i varenda muskel, som tur var så gick de där med att känna sig febrig bort men nackspärren höll i sig. Trots nackspärr så städade jag två lägenheter, en av tanterna kunde inget annat än o klaga på mig! fast jag gjorde jätte fint! irriterande! :P

Inte var iaf tanten på bättre humör idag.
tanten i morse:

Tanten: ta hit en till personal så ni kan fixa över överkastet där borta
Jag : va?! vaddå vara två för att fixa överkastet?
tanten: Vaddå! FÖRSTOD DU INTE FRÅGAN?! ÖVERKASTET DÄR BORTA
Jag : Men jag kan lägga det på sängen själv..?
Tanten: MEN FÖRSTÅR DU INTE! NI MÅSTE VARA TVÅ FÖR ATT DRA I DET FÖRST!

Jaa.. det är inte lätt att förstå:P

Idag var det kaos på jobbet, galet stressigt i morse då 3 st personal sjukanmälde sig. Vi brukar vara ca 6 st på dagen... sen var det två ledsagningar också vilket inte gjorde saken bättre.
Men det gick och nu är jag hemma:D
Fick två alvedon för min nacke i morse av sjuksköterskan på jobbet, ängel i nöden typ! Dock börjar det släppa nu, alvedonen alltså så ska ta två till snart.

I morrn väntar förhoppningsvis en bättre dag:D
Dock ska jag tvätta 07 i morgon, men sen vid 14 ska jag vara på mitt nya timmjobb:D i flemingsberg och lära mig hur man går kvällen. Ska bli kul=)  
Sitter med kaffe nu, och ska titta igenom min post, ringa älskling, fixa tvätten inför i morrn sen bara njuta av att ha slutat jobbet ídag:P

Skriver mer ikväll puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0